Naam:
Foto’s:
1041
Video’s:

Over mijn reis

Bali: We zijn 'Corona' gelukkig weer bijna vergeten en hebben weer zin om een verre reis te maken. Deze keer gaan we met ons eigen gezin op avontuur. Alhoewel avontuur.... dit keer iets minder avontuurlijk dan onze zelf samengestelde reis naar Thailand. Deze keer gaan we met een groepsreis (totaal 15 personen) via NRV. Het had niet meteen mijn voorkeur, maar voor dit jaar is dat de beste keuze. Marijn is inmiddels 18 en Rhona 16 jaar. Een hele andere leeftijd en ze zullen deze reis dan waarschijnlijk ook anders beleven.

Thailand: Een jaar of 4 geleden werd het idee geopperd om samen met Rutger, Anniek, Chloë en Indy een keer een grote reis te gaan maken. Verschillende reisbestemmingen kwamen voorbij, maar uiteindelijk is de keuze voor Thailand gemaakt. Het heeft even geduurd, maar nu is het dan zover. De leeftijden van de kinderen zijn nu zo dat ze er allemaal een mooie herinnering aan over zullen houden. Chloë is inmiddels 17 (bijna 18), Indy is 15 (bijna 16), Marijn is 14 en Rhona alweer 12 jaar. We gaan ervan uit dat het een onvergetelijk avontuur wordt voor ons allemaal.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Belize, Costa Rica, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Indonesië, Italië, Laos, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Peru, Rusland, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam.