Bangkok 19 en 20 juli

20 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Het was een hele reis! Vanuit Amsterdam via Moskou naar Bangkok. In Moskou was het haasten om de aansluitende vlucht naar Bangkok te halen. We werden op z’n Russisch, streng en kortaf, naar de juiste vertrekhal en gate gebracht. Om half 9 ‘s morgens (Thaise tijd=half 4 ‘s nachts Nederlandse tijd) arriveerden we in Bangkok bij de bagageband. Maar helaas.... de overstap in Moskou ging zo snel, dat ze alle koffers van die vlucht vergeten zijn over te laden. Dus 8 formulieren invullen en maar wat shoppen zodat we in ieder geval ondergoed, een korte broek en zwembroek hadden voor de komende 2 dagen. Als het goed is brengen ze de koffers zondagmiddag naar ons hotel. Een beetje lastig, maar het is te overzien. Eerst een internet abonnement geregeld, want dat heeft prioriteit 1 bij de jeugd en daarna hadden we vrij snel onze taxi gevonden. Op naar het Prince Palace Hotel.C5949F79-07DB-46C2-B9E0-46BE235FDBF4

Na een drankje gaan we wat shoppen op de Thaise markt. Wel even wennen aan de niet zo lekker luchten, de luchtvochtigheid, de prijzen, het verkeer, de drukte... Toen even een dutje voordat we naar Calypso Cabaret gaan in Asiatique The Riverfront voor een diner en een show met zang en dans door travestieten. We nemen als vervoer 2 tuktuks. Een hele beleving in het drukke verkeer van Bangkok.

4D931167-CEFB-4938-9399-E5ED0C21BBF9Het eten was lekker (al verschillen daar de meningen over) en de show was mooi. Na afloop hebben Chloë, Indy, Rhona en ik onze voeten laten beknabbelen door honderden visjes bij Dr. Vis. Het kriebelde ontzettend en het was erg lachwekkend. Onze voetjes kunnen een weer even tegen.DF41F929-023E-498E-992D-5C34A4853D70

Met de tuktuk gaan we weer richting hotel waar we onze eerste dag afsluiten in de beachbar. Het was al met al een lange reis- en vakantiedag, maar we hebben er van genoten. Een goed begin.

1. Michel:
    22 juli 2019
    Hallo allemaal,
    Spannend om de vakantie te beginnen met verrassingen. Zo zie je maar, met weinig kun je het ook doen. Waarom die volle koffers meenemen. Na wat kriebels aan de voeten, een gezellige avond. Wat mij opvalt, de devotie is niet voor iedereen gelijk. Verder wens ik jullie veel plezier.
  2. Gerard gerry:
    24 juli 2019
    Van ons ook heel veel plezier 👍👍🍻🍻🍷🥂🥂